Friday 23 August 2013

නොනිමි (පළමු කොටස )

            බෝ පත් අතරින් ලස්සනට හද පායල............හරිම පින් පාටයි..... මම හැමදාම ආස කල බෝ පත් සිලි සිලිය මට වෙනදාටත් වඩා දැනෙනව කියලයි මට හිතුනෙ.............බෝ මළුවෙන් හමා එන හඳුන් කූරු සුවඳ තෙල් වලින් එන සුවඳට මම ඇලුම් කලා කවදත්..
ඒ අතරින් ගිය පෝයදා මම දැක්ක ඒ ශාන්ත රුව ආයෙත් මගෙ ඉදිරියෙ..........
එදා වාගෙමයි මට තාමත් හිතාගන්න බෑ කොහේ හෝ දැකල පුරුදු ගතියක්,සමීප බවක් දැනුනට, කොහොමද මම එක පාරටම කතා කරන්නෙ................ බවුන් වඩන ඒ රුව දෙස මා බලාගෙන උන්න ටික වෙලාවක්..........තැත්තටම මේ කව්ද?
මමත් සුපුරුදු විදිහටම ජයශ්‍රීමහා බෝධීන් වහන්සේ ගේ සෙවන යට සුපුරුදු තැනම වාඩි උනා......
ඒ බවුන් වඩන රුව නොපෙනෙන්න කියල හිතාගෙන ඒත් ආයෙත් මට හැරිල බලන්න හිතුන.....
සුපුරුදු ශානත් ආකාරයෙන්ම දැහැන් ගත වෙලා...ගිය පෝය දා වාගේ මයි...........

හිත එකල්ස් කරගන්න උත්සාහ කරගෙන මමත් හෙමීට ඇස් පියාගත්ත ඒත් මට පෙනෙන්න ගත්තෙ ඒ රුව.....
මම ආයෙත් හැරිල බැලුව ඒ ශාන්ත රුව අතුරුදහන් වෙලා.....................




හිත සැහැල්ලු කරගෙන භාවනාවක යෙදුනු මා නැවතී උන් නිකේතනයට පැමිනියත් මට වද දුන්නේම ඒ ශාන්ත රූපයමයි.........මේ කව්ද??????????

නින්දකට ඉඩහසර නැති මගේ ඇස් දෙකත් ඇරගෙන මම එලියෙන් වාඩිඋනා මේ පරිසරය නිස්කලන්ක බව මට කොච්චර සමීපද, නිරුවත් දෙපයෙන් ඇවිදිනකොට පතුලෙන් හිස්මුදුන වෙනකම්ම අමුතු හැඟීමක්.......... අනුරාධපුරය මම හැමදාම කල්පනා කරපු තැනක්.........මේ වැව්, විශේෂයෙන් මල්වතු ඔය මට මගේම කියන හැඟීමක් ගේනව මට මේව හරිම පුරුදුයි............. ඒත් ...........උත්තරයක් නැති ප්‍රශ්නයක්

වත්තෙ ගහකට පිටදුන් මට විනාඩි කීපයකට නින්ද ගිහිල්ල ඒත් එක පාරම අවදි වුනු මා ඒ ඇසුනු හඬ ගැන කල්පනා කෙරුව...............
 

__________මතු සම්බන්දයි ________

5 comments:

  1. දෙවැනි කොටසත් ඉක්මනට දාන්න ,,අපෝ කතාව කොටයි අප්පා ,,සුබ පැතුම් පක්ෂියෝ දිගටම ලියන්න

    ReplyDelete
  2. අනිවාර්යෙන්ම ඉක්මනින්ම දන්නම් ඉඳගෙන

    ReplyDelete
  3. දෙවැනි කොටස දියෝ......

    ReplyDelete
  4. හොදයි, හොදයි, ඔහොම යාන්,
    ජය වේවා

    ReplyDelete